Tuesday, April 5, 2011

Hana Tajima.



sekarang ni memang susah nak jumpa orang tak fashionista. mana mana pasti jumpa. tak terkecuali mereka yang bertudung.

dulu tudung ikin mawi, lepas tu tudung yuna, la ni pula tudung hana tajima.

bagi aku, tak kisah lah tudung apa pun yang ingin dipakai.

fashion, fashion juga. batasan jangan lupa.

longgar kan apa yang patut dilonggarkan,

labuh kan apa yang patut dilabuhkan,

sorok kan apa yang patut disorokkan.

sekadar mengingatkan. tidak berniat untuk mengguris hati mana mana pihak.




6 comments:

eszol raar said...

hear hear

Anonymous said...

takut kan nak tulis tentang macam ni.

takut nanti ada yang terasa hati. tapi bila fikir balik selemah lemah iman ialah dengan hati,

jadi buat dek je tulis. :)

semoga dengan tulisan ini, orang lain terkesan hati~

W M Najib said...

eszol, ahakss.

anonymous, moga moga. insyaAllah.

zafran haikal said...

cayoook aaa najibb.nanti jadi penasihat fesyen my wife :DD

kauthar09 said...

setuju..direct kepada point nya. terima kasih.

W M Najib said...

haikal, you ni. gedik gedik pulak. aishh.

kak kauthar, insyaAllah. sama2. :)