Thursday, September 9, 2010

Salam lebaran.


Assalamualaikum WBT,



dikesempatan ni, aku nak mintak maap dekat kalian semua.sahabat sahabat sejati yang mengenali diri inii. sekiranya selama ini, kelakuan aku dekat dunia realiti mahupun dunia cyber ni macam entah pape sampai mengguris hati kalian. aku minta maap la ye. dari hujung rambut sampai lah ke hujung ke hujung kuku jari kaki.

harap harap tak berdendam lah ye. kalau ada sebarang luahan, boleh lah terus hantarkan luahan anda ke emelku. wmnajib@ymail.com

insyaAllah aku akan cuba menerimanya dengan sebaik mungkin.

:)

enshaAllah.

moga moga segala amalan ibadah yang kita laksanakan masa ramadhan dapat kita sama sama terus istiqamah pada hari yang mendatang.

syaitan dah terlepas. so, fikir fikirkan lah ye.

salam lebaran.

tulus ikhlas,

Wan Muhammad Najib Mohd Daud.
Tahun 1, Jurusan Pergigian,
Jordan University Science and Technology, Jordan.


*minta maap sekiranya gambaq yang aku letak tu cam entah pape. tapi itu saja yang aku mampu buat dek kekurangan gambaq. serta kekurangan tools nak edit gambaq.

3 comments:

siti hanisah said...

salam aidilfitri jugak najib.

maaf ya kalo ada terngumpat-ngumpat dulu kat kelas ke. haha

tp, insyaAllah takde. ade pun yg buat gelak2 camtu je. hehe

nur fareyhin said...

minx maaf zahir batin juge.ceh.siap kasi emel utk luahan lg.mcm wakil rakyat.moge2lah

W M Najib said...

hanisah,

salam eidulfitri. cess. takpa takpa. halal aja. aku pun ad ja buat dekat kau benda yang samaa. fair la kan ye.
:)

papepun maaf zhr dan bating.

fareyhn,
selmat hari rayaa. maaf zhr dn batin juga ye. haha takda lah. takda medium lain dah lagi.
:)