Thursday, August 26, 2010

rombongan meminang.



bila aku tengok klip video ni aku senyum sampai ke telinga.
tak tipu.

seriuss!



" saya tak hilang wak. saya ada.cuma tolong bagi saya peluang wak utk bentuk diri saya ni dlu.
boleh kan awak?"

8 comments:

siti hanisah said...

najib, aku tahu siapa. :)

Afif Fahim said...

weyh, asal jordan???
haha...:DD

azlanshah | nabeeskhan said...

Haha..Najib..najib..aku dah tak larat nk senyum ni..haha..nk share kat fb la ;)

W M Najib said...

hanisah, ang ta payah poyo nk buat2 tahu.lol.

afif, entah. aku pun tatau nape. dah la cakap 5 tahun plak tu. huhu

azlan, cehht. terasa juga ke?
huhu

hanna/fana said...

masih menunggu ke?

W M Najib said...

wallahua'alam.

ainshams said...

ehem2.. jangan berangan yer! =P silalah menyimpan duit byk2 klu nk pinang anak dara org..hehe

andai si dia yang awak tunggu tu mmg jodoh awak, smg Allah permudahkan urusan kalian, pelihara jodoh & perhubungan kalian, ameen.

azlanshah | nabeeskhan said...

Uit,mana ade terasa,cuma teruja siket je..haha